Digitálny marketing

Čo to je?

Digitálny marketing sú marketingové aktivity vo forme elektronických médií, ktoré môžete merať a optimalizovať v reálnom čase. Pomáha rozvíjať váš biznis a vašim zákazníkom poskytuje tú najlepšiu skúsenosť.

Zvýšenie online predaja

Povedomie o značke

Získavanie kontaktov

Zapojenie zákazníka

Vzťah so zákazníkom v reálnom čase

Manažment reputácie

6 pilierov
digitálneho marketingu

1. Optimalizácia vyhľadávania (SEO)

Optimalizácia akejkoľvek webstránky, aby sa pri vyhľadávaní vo vyhľadávačoch ako Google alebo Bing zobrazovala na vyšších pozícicách. SEO používa unikátne techniky, vrátane prieskumu kľúčových slov a link-buildingu, aby prirodzene zaznamenávali stránku a pomáhali jej tak organicky budovať návštevnosť.

2. Content Marketing

Alebo aj tvorba a propagácia obsahu vo forme textu, blogov, videí alebo postov na sociálnych sieťach za účelom zvyšovania povedomia o značke a návštevnosti kampaňovej stránky a webstránky.

3. Social Media Marketing

Umenie propagácie vašej značky, produktu alebo obsahu na sociálnych sieťach za účelom zvýšenia povedomia o značke alebo produktu, budovanie priameho vzťahu so stálymi a potencionálnymi zákazníkmi a zvýšenia návštevnosti na vašej stránke. Súčasnými hlavnými kanálmi sú Facebook, LinkedIn, Twitter, Google Plus, WhatsApp, Snapchat, Instagram a Pinterest.

4. Pay-Per-Click (PPC)

Metóda, pri ktorej platíte za svoju reklamu vtedy, keď na ňu ľudia kliknú. Tento typ reklamy sa používa vo forme plateného vyhľadávania, napríklad na Google, App Store a Google Play alebo v banneroch, najmä prostredníctvom Google Display Network.

5. Marketingová automatizácia

Zautomatizujte svoje marketingové aktivity pomocou softvéru, pochopte, ako sa vaši zákazníci správajú online a doprajte im osobný zážitok. Pre viac informácií pozrite Marketingovú automatizáciu.

6. Analýza

Pochopte, ako sa zákazníci správajú na vašej stránke, aby ste zoptimalizovali svoje offline a online kampane. Viac o tejto téme sa dočítate v sekcii Zákaznícka analytika.

Ozvite sa nám

Tešíme sa na vašu správu

Ďakujeme za vašu správu, budeme vás kontaktovať.

Chyba